WERYFIKACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ

Wstęp teoretyczny

Weryfikacja efektów uczenia się jest jednym z kluczowych etapów na ścieżce edukacyjnej każdego studenta/kę. Każdy kurs / moduł oraz zawarte w nim treści, które są przekazywane studentom/kom musi być w odpowiedni sposób zakończony. Weryfikacja efektów uczenia się ma na celu między innymi sprawdzenie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji studenta/ki, które z założenia powinien zdobyć podczas kursu. Proces weryfikacji efektów uczenia się różni się i jest uzależniony od: kursu/modułu, typu zajęć, wprowadzonych treści oraz założeń związanych z efektami uczenia się. 

Celem weryfikacji efektów uczenia się jest również określenie poziomu zdobytej przez studentów/ki wiedzy, umiejętności i kompetencji, co pozwala na zdecydowanie czy dany student/studentka może przejść do kolejnego etapu edukacji. Weryfikacja efektów uczenia się pozwala również na określenie i wskazanie braków, niedoskonałości oraz obszarów, które student/tka powinien/a uzupełnić na danym poziomie edukacji. Dodatkowo, dzięki weryfikacji efektów uczenia prowadzący/a kurs/moduł może określić, które obszary wymagają udoskonalenia, a być może uzupełnienia. 

Ćwiczenie I: TESTY ONLINE

Ćwiczenie II: MINI INTERAKTYWNY WYKŁAD DLA STUDENTÓW/EK – KONFERENCJA ONLINE STUDENTÓW/EK

Ćwiczenie III: ESEJ GRUPOWY

Ćwiczenie IV: VA BANQUE

Ćwiczenie V: INTERAKTYWNA PULA PYTAŃ lub „JEDEN Z DZIESIĘCIU”

Accessibility