Zamknęliśmy wstępny etap prac nad I rezultatem projektu ELEPHANT, tj. raportem ze stanu e-learningu w naukach humanistycznych. W pierwszej kolejności założyliśmy sformułowanie szczegółowych pytań dotyczących tego, jakie informacje chcemy pozyskać podczas badań. W czasie odbytych konsultacji i spotkań zespołu wypracowującego I rezultat pracy intelektualnej stworzyliśmy zestaw pytań badawczych oscylujących wokół takich zagadnień, jak: zakres wykorzystywania e-learningu oraz obowiązujące regulacje prawne dotyczące kształcenia zdalnego w różnych państwach, na różnych uczelniach i kierunkach studiów; doświadczenia wykładowców, studentów, doktorantów i kadry zarządzającej dotyczące kształcenia zdalnego; dobre praktyki w zakresie e-learningu; dalsze perspektywy kształcenia zdalnego. Etap ten mamy za sobą. Kolejnym krokiem na drodze do opracowania raportu jest zdefiniowanie kluczowych pojęć, którymi operować będziemy w trakcie badań. Prace trwają.